Laatste update vanuit de mooiste stad ter wereld. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steffie Oostrum - WaarBenJij.nu Laatste update vanuit de mooiste stad ter wereld. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Steffie Oostrum - WaarBenJij.nu

Laatste update vanuit de mooiste stad ter wereld.

Door: Steffie van Oostrum

Blijf op de hoogte en volg Steffie

17 Januari 2016 | Hongarije, Boedapest

Hiii,

Goh. Laatste blogje vanuit Budapest. Over precies 2 weken ben ik hoogstwaarschijnlijk (en hopelijk... mam, ik hoop dat je dit leest!) op de bank in Harderwijk aan het chillen met een kaasplankje. En een wijntje. Nog maar 2 weken. Kunnen we de tijd even stilzetten?

Ondertussen heeft 2016 me niet veel gegeven. Vooral katers en extra kilo's. Ik moet zeggen dat mijn leven momenteel op een niet heel boeiend pitje staat. Beetje shoppen, beetje serie kijken en een beetje drinken. Veel huisgenoten zijn tripjes aan het maken dus het is op sommige momenten echt rustig in huis. Dat is ook even wennen. Daarnaast is er al 1 huisgenoot vertrokken en vertrekt bijna de helft ook deze week. Dat is echt wel een heel gek gevoel. Je leeft 5 maanden best intens met elkaar samen en dan is dat er opeens niet meer. Het eerste afscheid viel me al best zwaar dus ik ben benieuwd hoe het deze week gaat. Ben gewoon niet zo heel goed in afscheid nemen.

Maar goed. Genoeg depressief gemiemel. Ik geniet oprecht nog van iedere baksteen hier. Ik probeer de laatste dingen te doen en vooral veel vast te leggen omdat ik bang ben om het te vergeten.
Daarnaast heb ik vandaag Cris, Mara en Maus uitgezwaaid. Die zijn 4 dagen langs geweest. Dat was ook echt heel erg fijn!
Cultuur snuiven met de hop on hop off bus, onszelf verwend met beauty sessies in de wax salon en spa en vooral veel lekker gegeten en gedronken. Zoals een echt Oleander weekendje hoort te zijn. We hebben lekker decadent geleefd afgelopen dagen. Ik vond het dan ook niet heel leuk dat ze weer weg gingen. Het was écht heel fijn om ze hier te hebben.

Nu focussen op de laatste dingetjes. Morgen maar mijn haar laten doen. Wenkbrauwen staan nog op de planning. Clubs waar ik nog niet heen ben gegaan. Schaatsen. Maar eerst mijn laatste paper afschrijven. Ondertussen weer 2 10'en en een 8 gehaald, dus ik ga best wel steady. Daarnaast lijkt het misschien alsof ik niet zoveel uitvoer, en dat is ook wel zo, maar eigenlijk is dat ook wel gewoon heel erg lekker. Vanaf februari moet ik afstuderen, dus ik mag nog best even op mijn luie reet zitten voordat ik aan een productief semester ga beginnen. Toch? Ik vind van wel.

Papa is 28 januari in Budapest. De volgende dag gooien we al mijn spullen in de auto en rijden we naar Wenen. Daar blijven we een nachtje slapen. Een echt vader-dochter weekendje voordat ik de mensen weer mag komen verblijden met mijn aanwezigheid in Nederland.

DUS. Ik ga verder met genieten. Tot zover de update. Jullie hoeven me niet zo lang meer te missen. Nog maar 2 weekjes, dan ben ik er alweer. Bewaar wat sneeuw voor me!

xxxxxx

  • 17 Januari 2016 - 23:38

    Mama:

    Ha lieverd, ja ik heb het gelezen hoor

  • 19 Januari 2016 - 18:25

    Mira Berlo:

    Ha Steffie,

    Ik liep even achter met de berichten, ben nu weer bij. Pfff heftig leven daar, dat wordt straks vast bijkomen. Geniet nog lekker van de tijd die rest. Blijft toch een bijzondere stad.

    Veel lieve groeten van Mira

  • 19 Januari 2016 - 20:40

    Letitia:

    Dag Stef, mooi was die tijd. En wat gaat het snel hè? Hoewel iedereen je dit gunt zijn er ook heel veel mensen, jouw moeder, die blij zijn dat je terug bent. Boedapest lijkt me echt een mooie romantische stad. Ik beloof dat ik vanaf +20 de stad zal bezoeken en langs alle plekjes zal haan die je zo levendig hebt besproken in jouw blog. Hier in rivierenland is het met de realisatie van Werkzaak met name in de eerste twee weken een gekkenhuis geweest. Monique en ik zitten nu, voorlopig, in Culemborg en Mira en Florianne in Zaltbommel op de unieweg. De Boschstraat is nu het domein van de consulenten Inkomen. Volgend jaar hopen we weer samen te komen in Tiel. Ik zou het fijn vinden als je ons komt bezoeken in Culemborg maar eerst afstuderen natuurlijk. Ik wens je nog een hele fijne laatste tijd in Boedapest en een veilige terugreis. Liefs, Letitia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffie

24 jarige Maatschappelijk Werk en Dienstverlening student uit Utrecht dat 5 maanden gaat studeren in Budapest.

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 862
Totaal aantal bezoekers 10907

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Study abroad Budapest

Landen bezocht: